2011年7月6日水曜日

集音機(いやいや盗聴器と思いたい)をゲット

最近のガチャガチャはすごいですね。
200円のガチャガチャだったんですが、「シークレットイヤー」という集音機を買ってみました。
いやはや・・・子供のおもちゃでした。何かすぐ壊れそうで怖いです。
この他にも色々種類があるみたいです。


<今日のDOGA>
今回は記念すべき回です。なんと初のリクエストがきました。
「地球上のどこかにお住まいの天山田さんからのリクエストです。『RADやっぱりいいですね。僕はPVが工夫されている○○○がいいと思います。』というわけで今回はこれでDOGA!!」

1 件のコメント:

  1. Before you can begin

    https://happymod.yolasite.com/Mobile-Legends-Mod.php/utilizing the application, Instagram will request that you make a free record. You can join by means of your current Facebook account or by email. All you need is a username and a secret phrase.
    You might be inquired as to whether you need to pursue a few companions who are on Instagram in your Facebook arrange. You can do this immediately or skirt through the procedure and return to it later.

    返信削除